Uwaga na umowy z NC+
Zmiany w ofercie operatora nowej platformy cyfrowej nC+, powstałej z połączenia n i Cyfry+, niepokoją Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Bada on skargi klientów, w następnym tygodniu podejmie decyzję o wszczęciu ewentualnego postępowania. Na portalu Facebook z każdym dniem wzrasta liczba osób domagających się interwencji.
Nową platformę uruchomiono 21 marca. Wkrótce na założonej na Facebooku stronie „Anty NC+” klienci zaczęli wyrażać niezadowolenie i doradzać sobie, jak napisać wypowiedzenie. Obecnie przeciwko zmianom wynikającym z fuzji platformy n i Cyfry+ protestuje blisko 30 tys. osób.
– Po wstępnej analizie zgłaszanych problemów nasze wątpliwości budzi przede wszystkim praktyka operatora polegająca na jednostronnej zmianie umowy zawartej na czas określony – poinformował w piątek Maciej Chmielowski z Biura Prasowego UOKiK.